x
    PRODUKTY ARTYKUŁY PODSTRONY

    Reklama dźwignią handlu

    Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak ważną rolę odgrywa dobrze skierowana do odbiorcy reklama? Co sprawia, że zwracamy uwagę akurat na konkretne firmy i ich produkty bądź usługi? Odpowiedzi na te pytania pomogą Ci otrzymać wskazówki co robić, aby prężnie rozwijać się na rynku.

    Dobra reklama kluczem do sukcesu

    Podstawową funkcją reklamy jest skłonienie konsumenta do kupna towaru czy też skorzystania z usługi danej firmy. Dzięki jej odpowiedniemu opracowaniu można w łatwy i szybki sposób trafić do odbiorcy, który od razu zwróci uwagę na naszą propozycję. Dobra reklama to klucz do sukcesu, dlatego warto poświęcić odpowiednią ilość pracy podczas jej tworzenia. Nie bez przyczyny mówi się, iż jest ona dźwignią handlu. Zatem o czym trzeba pamiętać, przygotowując swoją reklamę?

    Etap pierwszy - ZAINTERESOWANIE

    Pierwszym etapem jest zwrócenie uwagi odbiorcy na nasze działania. Ten czynnik decyduje o tym, czy konsument zechce zostać z nami dłużej, czy ominie naszą reklamę bez zainteresowania. Może być to chwytliwy slogan, ciekawe zdjęcie lub ilustracja, przyjazna oczom kolorystyka – to, co wybierzemy, zależy od indywidualnej cechy produktu. Warto jednak pamiętać, że każdy z wymienionych elementów po złączeniu daje prawdziwy efekt wow!

    Etap drugi - KONKRETNOŚĆ

    Nie warto rozpisywać wszystkich zalet i wylewać morza informacji na raz, ponieważ reklama stanie się mało interesująca i bardzo chaotyczna. Powinna w jasny i czytelny sposób prezentować kilka najważniejszych cech, które łatwo zapadną w pamięci konsumenta. Ważne, aby wzbudzić w nim chęć zapoznania się z produktem lub usługą, a wtedy nasze szanse na sprzedaż znacznie wzrosną.

    Etap trzeci – ORYGINALNOŚĆ

    Wiadomo nie od dziś, że w każdej dziedzinie życia, a w szczególności w reklamie, oryginalność jest cechą niezbędną. Powtarzane nieustannie podobne do siebie slogany reklamowe lub grafika stają się nudne i w żadnym stopniu nie przykuwają uwagi, a wręcz przeciwnie - mogą sprawić, że odbiorca tym bardziej ominie naszą reklamę, nie znajdując w niej nic indywidualnego. Warto dokładnie przemyśleć ten aspekt i wypuścić na rynek taki tekst, grafikę, których nie można znaleźć nigdzie indziej.

    Przestrzeganie tych podstawowych trzech filarów gwarantuje sukces Twojej reklamy, a co za tym idzie, także Twojej firmy. Warto o nich pamiętać i dzięki nim przedstawić siebie, jako godną zaufania markę.

    2Komentarze

    dodaj komentarz

    Serwis zenit24.eu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.

    Przed dodaniem komentarza upewnij się czy wypełnione są wszystkie pola

    • ~ Artur22020-10-12 10:43:09Ja mogę zdecydowanie polecić firmę whitecard dzięki której uzyskałem wielu nowych klientów. Działania marketingowe przeprowadzane są wręcz wzorowo!
      oceń komentarz00zgłoś do moderacji hejt !
    • ~ Barbara12020-10-12 10:12:34Bardzo ciekawy artykuł :-)
      oceń komentarz00zgłoś do moderacji hejt !
    do góry strony